beyzaesilaada Mama verirken su kaynatıyoruz ya ben çaycının altında birqz su kaynatıyorum sonrasında her mama saatine içebileceği sıcaklığa kadar ısıtıp onu veriyorum doğru mu acaba siz nasıl yapıyorsunuz
Ardenaden beyzaesilaada bnde caydanliknaltnda kalan kaynamis suyu isitrm mesela kldiysa sabhtn aksmdn
mirbo beyzaesilaada Dogru bende termusu var çaydanlıkta kaynatip termusuna koyuyorum 1 gün boyunca da ondan kullaniyorum
beyzaesilaada Ardenaden bende çaycının altına dokunmuyorum sadece bebeğim için kullanıyorum bittikçe kaynatıp bırakıyorum ısıtıp veriyorum acaba dedim doğru mu yapıyorum
beyzaesilaada barzan her seferinde acaba kaynatmak gerekir mi diye çelişkideydim şuan biraz rahatladım
Deletedmom_117 Doğru bir sorun yok . Ama bı suyu kaynatıp cezvede az az ilitarakta olabilir Bir secenek
Buse_asya23 ayneen bende bir sefer kaynatyorum termosu var oradan kullaniyorum geceye kadar , tekrar bi islem yapmyorm yani
CLEXAN06 Taze kaynamış suyla Yapılmasına fayda var yani 70 derece üzerindeki sıcaklık gerekli mamalar steril hazırlanmıyor. bazen mama içinde bakteri üremesi oluyor ve hatta mamalar toplanıyor gooogle yazın 2022 yolunda toplanan mamalar var .
neanladinyurdagull beyzaesilaada kaynamış suyu her seferinde ışıtmamak gerek taze kaynayip ılınınca mama yapmak gerekiyormus ama tabiki buna fırsat olmuyor bende ketilde kaynatıyorum başka yere aktariyorum mama yapacağım zaman bir biberonluk ketile döküp ısıtıyorum böylece aynı suyu sürekli ısıtıp durmuyorum
twinsmomm2 beyzaesilaada aynı suyun birden fazla kaynatılması pek iyi değil içinde ki kalsiyum tuzu açığa çıkar fazla kaynatma yüzünden o da safra,böbrek taşına sebep olabilir her seferinde ilitcaginiz kadar kaynatın suyu