Kızlar bebeğim 2 aylik çok gazı var gecen hafta doktor kontrolumuzde kakasinin mukuslu dolayısıyla besin alerjisi tanısı aldık iki hafta süt ve süt ürünleri ambalajlı gıdalar ve yumurta yasaklandı duruma göre takip edeceğiz dedi doktor benimle aynı durumu yaşayan var mı nasıl yol izlediniz