Bana organizasyon çok mantıklı geliyor pek maliyeti de yok sürekli aynı malzemleri kullanacaksın zaten ki hiç bitmeyecek bu sektör gitgide saçma sapan kutlamalar tutuyor yok cinsiyet partisi yok dış partisi altı aylık kınası kimbilir daha neler cikacak