QueenMommm Günaydın kızlar bilen var mı sormak istedim ben çok hastayım grip burun akıntısı öksürük falan ve oruç tutuyorum ilaç alamadım orucu bozsam yada tutmasam kaza mı gerekir yoksa 61 gün mü tutmak lazım 🙂
Irmakk1 QueenMommm tutamayacak kadar kötüyseniz bozabilirsiniz ama aksi durumda bozarsanız kefaret gerekir bence
QueenMommm Irmakk1 ilaç falan almam lazım sürekli öksürüyorum artık midem bulanıyor öksürürsem bilemedim valla
Eliaemir Niyet etmediysen bozabilirsin tabi canım ben öyle biliyorum niyet dahi etsen bozarsın sağlığın söz konusu ve bu arada 60gün felan diyorlar ama ben buna inanmıyorum .
Buse_asya23 bnce niyet edip bozulursa 60 gun oluyo, bastan tutmazsaniz snra onun yerine 1 gun tutarsnz dye blyorum bende .( yanii net blgi degil )
Sureyya22 @QueenMommm"#p30566381 Geçmiş olsun 🌸 Rabbim acil şifalar versin inşallah 🤲🏻 bu soruyu buraya değil diyanet fetvaya sormalısınız size doğru cevabı nedenini de açıklayarak verirler 💐