anneyimben25 beta bi hastalık zaten testle değil muayeneyle anlaşılıyor beta olup olmadığı. Siz boğaz kültüründen bahsediyosunuz. Boğaz kültürü alınırsa virüs ya da bakteri kaynaklı olup olmadığı anlaşılır ama hastalıkların yaklaşık %80i virüs kaynaklı. Siz götürün muayene ettirin antibiyotik çok etkiliyo gerek yoksa kullanmak istemiyorum boğaz kültürü alabilir misiniz deyin belki yardımcı olurlar. Ama kültür de yaklaşık 3 günde çıkar.
Şöyle ki kızım da 3 gün ateşli gezdi sonra öksürük başladı şu an hala öksürüyo. Doktoruna yazdık bağışıklık için ve öksürüğü için iki şurup tavsiye etti bitkisel, hiç antibiyotik başlayalım vs demedi. Siz de bi götürün belki hiç gerek yoktur çok geçmiş olsun