Merhaba hanımlar 4 aylık bebeğim var 2 aydır göğsümü sadece geceleri 2 defa tutuyo elimden geleni yaptım olmadı tutmuyo emzirme danışmanı eve çağırdım yine sonuç alamadım .mama veriyorum bazen de sağım yapıyorum ama çoğu mama yiyor .benim sıkıntım şu bebeğim doğduğundan beri kusuyor her yediğinde bu kusma ne zaman biter bilgili anneler yardımcı olur musunuz😢🤲