Duygu3737 İyi geceler kızlar spinal anestezi ile 2. Doğum yapalı bir hafta oldu çok afedersiniz ama idrarımın geldiğini hissetmiyorum sadece mesanem tamamen dolup sıkıştığımı hissediyorum bu geçici bir durum mu yaşayan var mı aranızda ?
flowers22 Duygu3737 ayyy bende aynı durumdayım 16 gun oldu en son finalde hissediyorum hiç çişim yok ama şarıl şarıl gidiyor allahım bunlar benden mi çıktı diyorum
Prensesin_Annesi_ Duygu3737 Bende bu şekilde doğum yaptım ama böyle bir sorun yasamadım doktorunuza danısın bence gecmiş olsun
canpare1 O spinal anestezinin Allah belasını versin herkese farklı etki bırakıyor bana da bel ağrısı bıraktı Doktora bir gidip görünün
Duygu3737 canpare1 bel ve sırt ağrılarımı geçtim zaten artık onlar oluyor kesin de bu idrar hissetmemeyi anlamadım hep mi böyle olcak gececek mi bu durum bilemedim
lceLady canpare1 Katılıyorum size doktorlar kabul etmesedee. Evet etki bırakıyor Bi dr gidin kesinlikle Benımde agrırdı Bel ve boyun fıtık cıktı
Usnac1995 canpare1 Ben yapalı 18 ay oldu. İlk zamanlar belim yanmış gibi acıyordu geçti. Hiç bir sıkıntım kalmadı. Çok memnun olanlarda var yani
Duygu3737 flowers22 aynen öyle sıkışmış kasık ağrısıyla gidiyorum tuvalete bide süt olsun diye bol bol sıvı tükettiğim için oha diyorum bu kadar tuvaletim var mıymış
Prensesin_Annesi_ Duygu3737 Evet ilk kadın doğum doktorunuzla konusun o zaman yönlendirmesi gerekirse gerekli bölüme yönlendirir sizi
Duygu3737 Usnac1995 ilk doğumumda tam etkileri azalmıştı vücudum kendini toparlıyordu 10 ay sonra tekrar hamile kaldım 🙂 belki biras garip gelcek ama ilk doğumumda yaşadığım herşeyi unutmuşum sanki herşeyi sıfırdan yaşıyor gibiyim 😅
Merviktu Duygu3737 ben kendimi bildim bileli böyleyim doğuştan mesane tembelliğim var üroloji doktoruna görünün isterseniz.