kızlar kızımı acile götürüp kan ve idrar tahlili versem yaparlar mı iştahsız idrarini az yapıyor turuncu birşey geliyor idrarında sadece tahlil için belki de iştah için birşey yazar ona göre gidecem köyden gitmesi zor oluyor çünkü boşa gitmiş olmayim sadece fikrinizi soruyorum