Evimizinnesesi babybabyt Bence ilk 4 ay oğlum hep kucakda uyurdu gündüzleri ve sanırım gaz sıkıntısından dolayı tek uyutabildiğimiz yer battaniyede sallayarak olurdu ama yinede zaman hızlı geçiyor her anlarının güzellikleri de var
Queen_Mommm babybabyt Şuan 2 yasında oğlum var 2 yaş diyebilirim ağlıyorum elinde inatları mı desem ağlamaları kendini yere atıp markette herkeseyi istemesi çok zor ama yaş ilerledikçe dahada zorlaşıyor 3 yaşda varmıs zor olan 4 den sonra rahatlıcaz sanırım 😑😄
defnes32 Birdunyabircennetannesi tam olarak ne zaman başlıyor bu dönem kızım şuan 3 yaşına 3 ay bu kış ağzımıza etti eğer ki bu 2 yaşsa 3 yaşı düşünemem Yani şuan yaşadığımız 2 sendromumu 3 mü
NmalkoC Birdunyabircennetannesi çok haklı bir yorum bencede 3 yaş kolik bir oğlum vardı ve o günleri hiç özlemicemi düşünürdüm şuan bu yorumu gözüm morarmış bi şekilde yazıyorum 😂
babybabyt Ecitah09 of. Benim oğlumda kolik daha 1 aylık gaz sorunumuz var bu saat oldu daha yatmadi bende şimsiden boyle ise nasil bakicaz diyorum… Krizler aglamalar uykuya direniş derken git gide dahami zorlasiyor dersiniz
uyuyanadamdannefret babybabyt büyüdükçe o sorunlar ortadan kalkıyor. 4. Aydan sonra rahatlarsınız. En zor dönem 0-4 ay
babybabyt Allah yardimciniz olsun herhalde bizim kuşak bebekleri arrtik hepsi huysuz yaramaz olucak yaaa
Queen_Mommm Bebiskuss Yaaa bu yüzden 2. Çocugu yapmaya korkuyorum işte getiresim var ama diyorum getirim onuda beraber büyüsünler sonra bir bakıyorum cocıgumu gördüçe vazgeçiyorum 😄 arada kalıyorum hep
alinduhatg babybabyt yaşı maşı yok her yaşın sendromu var benı zorlayan yürümeye başladığında yoruldum koş koş pestilim çıkıyor aha düştü dusucek dışarda hele aman Allahım depar atıyor
oglumubeklerken babybabyt her dönem bir öncekinden daha zor. Rahat edilen, ohh be dünya varmış dedirten dönemlerde var elbette ama her dönemin bir zorluğu var