İyi geceler kızlar anneme rahim kanseri teşhisi kondu ve acil ameliyat oldu . Rahim yumurtalık ve 7 bağırsak lenfi temizlendi . İkinci patoloji sonuçlarını bekliyoruz. İlk defa başımıza böle bıse geldi neye dikkat etmemiz lazim ne yememesi lazım Işın ve kemoterapi süreci sonuçtan sonra başlayacak . Daha beklemedeyız beklemek iyi mi onu da bilmiyoruz doktor yeme içme konusunda da pek bişe demedi bilgi olan varsa yardımcı olabilir mi