Ozlemcy benimki de kısa uyurdu da ben mesela uyanınca onunla konuşuyorum bol bol en fazla 1 saat durabiliyor sersemlestiriyorum onu 😃 sonra geri uyuyor uyanır uyanmaz karnını doyurmuyorm uyuyacagi sıra doyuruyorum yatıyor hemen. 1 saatten fazla uyanık kaldığında ağlıyor duramıyor. Saatlerce uyumuyor ama yinede uyuyor gündüz uykusu da var şükür 40i çıkmadan önce çok cektirmisti de sonrasında çok şükür düzene girmeye başladı. Ama gece 12den önce deliksiz uyumaya geçmiyor nedense mesela 11 de uyuyayım yine de 1 2 saat sonra kalkar ama 12 veya 1 de uyusun sabaha karşı kalkar nasıl geriye alicam bilmiyorum 😊