Biz de 4 ekim. Agucuk gugucuklar arttı ve sürekli laf bekliyoruz. Oturup sürekli konuşalım istiyor. Az başka birşeyle ilgileneyim sıkılıp mızırdanıyor :) gözleriyle sürekli beni takip ediyor. Başkası konuşsa bile o beni izliyor :)) kilomuz 8,200 olmuş 🤭ama uykularımız sıkıntı. Gündüzleri emerken uyuyor yatırıyorum 10-15 dk uyuyor. Uyanınca keyfi iyiyse kaldırıyorum. Ağlayıp mızmızlanıyor, uyumak istiyorsa karnı tok olduğu için ayakta sallayıp tekrar uykuya geçiriyorum. Fakat gece uykusuna 11den önce geçemiyorız. 8-9dan 11e kadar emzir salla emzir salla zar zor saati 11 yapıyoruz. Sonrasında da sabah 8e kadar 2saatte bir emip uyuyor. Şu an tek sıkıntımız öğlenleri dalamadığında sallamak ve gece derin uykuya geçene kadar sallamak. Yani sallamayı tamamıyle bırakmak istiyorum. 🤷♀️