Kukukrll hem dyson hem robot süpürge kullanıyorum ikisi de bana göre kullanışlı tabii ki dyson ile yaptığımızda çok iyi çekiyor ve pratik oluyor aslında kablosuz olduğu için dökülen yeri hemen alabiliyorsunuz robot süpürge de ise zaman size kalıyor dip bucak yapmıyor giremediği yerler olabiliyor çünkü ama ben genel performansından memnunum zaten haftada bir girmedigi yerler dahil genel çekiyorum robot aupurgem roborock S5 tabii şuan her iki süpürge de bayağı bi fiyatı artmış durumda