Kızlar babamın kiracısı 2k ya oturuyor. Evin bulunduğu muhitteki evlerin suan fiyatı 15 bin civarı. Geçen sene %25 zam uygulamıştı zam kadin çok cirkeflik yaptığı için. Biz suan 8 bin olsun diyoruz kadin 3 bin verebilirim en fazla diyor. Babamda çıkmasını istedi. Çıkmayacağım diyor. Bu durumda olupta kiracının çıkmasi nasıl sağlanır? Keşke o 2 bin lirayıda almasaydıkta ev boş kalsaydı gerçekten insanlarla uğraşması çok zor.