Nerden ayakda sallamaya alıştırdım bilmiyorum her gece her gece uykuya dalması için en az 2 saat sallıyorum gecem gündüzüm birbirine karıştırdı yatıyo 20 dk sonra uyanıyo derin uykuya asla dalmıyo çok yoruldum artık aşırı sinirli sürekli kendini dövüyor saçlarını yoluyor yüzüne tokat atıyor kafasını yerden yere vuruyor nörolojik bir durum olabilir mi yoksa pedagog pisikolok mu görmeli aynı durumda olan anneler varsa lütfen yazsın ne yapcağımı şaşırdım artık (11aylık)