Mirmir_ Sinirden çatladım ya geçmiyo naparsam yapayım içine işleyecek kadar pis bi insan da değilim ama bu sarı bez koyduğumuz yer var ya lavabonun hemen yanı orası sapsarı arkadaşım da bez koyduğun için olabilir bi ay bez koyma muhtemelen geçer dedi sanırım öyle olacak