Hayırlı sahurlar arkadaşlar, bebeğim dün öğleden sonra 1 de menenjit aşısının 2. Dozunu oldu. Akşam 8 gibi ateşi çıkmaya başladı calpol verdim 4 saat arayla düşmeyince ılık suya soktum sonra fitil vermek zorunda kaldım fakat 38.3 ün altına düşmüyor bir türlü. Hastaneye gitmeli miyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😢