Dogum yapalı 5 ay oldu 3 kere regl oldum sprial var bırde ama rengı bir türlü normale dönmedi. Koyu kahve sıyahımsı gelıyor arada kırmızı rengınde gelıyor. Herhangı bi şikayetim yok ınternette geçmişte kalan kan olunca diyor ama bu kadarı normalmı sureklı o renkte gelmesi?