Kızlar bayram için memlekete geldik ilaçları getirmeyi unutmuşuz çantayı ne eşim ne ben çıkarmadık öyle evde kalmış devletin verdiğini kullanmıyorum kan ilacı sedefer digerinide ocean kullanıyorum şimdi 10 gün için alayım mı yenilerini ? Yoksa bir şey olmaz mı ? Çünkü biraz pahalı oluyor kendi ilaçlarımı da getirmemişsiz onlarda baya pahalı alayım mı sizce ?