Merhabalar. Kızıma tuvalet egıtımı verdım tamamen kendi ıstegıyle bıraz benı uğraştırdı fakat 1 ay sonunda hersey guzeldi 1 ay bu sekılde gıttı gece kendı kalmıyordu ben kaldırıyordum gunduz sıfır kacak ve hatta wc e gidip kendı yapıyordu. Ne oldu bilmiyorum 1 haftadır sureklı altına kacırıyor sureklı hıc wc e yapmıyor bez takıyımuiısım bez ıstıyor bende taktım ve bugun kakasını da beze yaptı ve hıc rahatsız olmuyor. Var mı boyle bir durum yasayan ne yapmam lazım beze gerı donup yazı flan mı beklesem yoksa zorlasam mı eiwc e gitmeye.