Oğlum 1 yaşında park yatağı var ilk doğduğu zamanlar maksimum 3 ay anca yatmıştır oda düzenli her gece değil ve o zamanlardan beri yanımda yatıyor beşiğine ne zaman bıraksam uyanıyor ve sürekli emiyor bunu nasıl sonlandırabilirim beşiğine nasıl alıştırabilirim