boncuk80 2 aylığız bendede aynı sorun var,emiyo sonra bırakoyo yutkunuyonsonra memeyi ben çekmişim gibi ağlıyor yeni çıktı bu sorun.Kan ter içinde kalıyorum üzülüyorumda çok insallah düzelir
sdsd bizimde aynı, sanki burnu tıkanıyor nefes alamıyor gibi bir nefes molası kendini geriye atip tekrar aranıyor, bizimde 2.5 aylık ama silikon uçla emıyor benım bebeğim. fizyolojik serum ile temızlıuormusunuz günlük
Sdabdk Anladığım kadarıyla genel sorun tıkanması artık ya tayzikli gelmesinden ya da gaz birikiminden bizdeki gaz olsa gerek burnuna da dikkat etmek lazım ben bazen emzirirken kapandığını fark ediyorum haliyle o da tıkar