Pialvi doktora gidip kan verin hormonlarınıza baktırın. Bende uzun bir süre adet olamadım. Prolaktin hormonum yüksekmiş. Emziriyorsanız yüksek olması normalmiş. Sınır 60 dı sanırım yanlış hatırlamıyorsam benim ki 75 di hormon ilacı falan verdi doktor. Halsizlik uzağı net görememe baş dönmesi olduğunda gel bi kan testi ver demişti. Bu belirtiler olunca hormon yükseliyormuş.