Son zamanlarda sürekli halsizim uykumu almış olarakda uyansam çok yorgunum dudaklarım cildim sürekli kuru pul pul oldu ve ağzımın içinde hep bir şekerli tat var mide bulantım karın ağrımda cabası
Dahiliye den randevu aldım ama 2 hafta sonrası için sizce şeker hastası olabilir miyim?