ilkayeroglu 3 aylık..Geceleri 2 saate bir acıkıp kesin uyanan bir bebek… 3 saat asla uyumuyor duyuyorum 4-5 saat uyuyan var. Daha uzun süre uyuması mı gerekir 2 saate bi yeni doğduğunda beslendiği için alışkanlık haline gelmiş olabilir mi
Alyalina3 ilkayeroglu benimde bebeğim 2 saate bir kalkardı bide asla uyumazdı cok zor bir bebekti ama 3baya girdik ve bi anda 4 5 saat uyuyor bi anda uyku düzeni beslenmesi normale döndü hani gece ben uyandırmasam 5 saat 6 saat uyur cok şaşırmıştım bende sizin gibi 2 saate bir kalkmayı alışkanlık yaptı zannetmiştim ama öyle değilmiş
mbctnnn ilkayeroglu bebeğiniz için gece beslenmesinin önemi yok artık o teklif ederse tabiki emzirin ama aralıklarını açmanızı öneririm emzik kullanıyorsa emzik verip uyuyun gece uykusundan uyandığında ama ikinci uyandığında tabiki emzirin ben öyle açtım gece uykusunu 3 ay 13 günlüğüz