Kızlar bugün eşimle çok kötü tartıştık bunun için , ben anne olarak oğlum için bazı şeylerden şüpheleniyorum ( otizim ) Oğlum tam 20 aylık tek bir cümlesi yok, adıyla seslendigim zaman asla bakmaz benimle göz teması kurmaz . El işaretini kullanmaz , sadece birşey gördüğü zaman ağlar ve ben onu istediğini anlarım . Son zamanlarda çamaşır makinesi ve elektrik süpürgesi açtığım zamanlarda da kulağını kapatır bitene kadar hatta dışarı çıkınca araba seslerinden bile rahatsız olur . Ben bunları eşime anlattikca daha çok küçük saçma saçma konuşuyorsun der . Hastaneye götürecem dedim oğlumu bu sebepten dolayı goturemezsin diyor cahil adam. Bol bol kitap okuyorum onunla, her gün dışarı çıkartıyorum park olur market olur yani elimden geldiğinin fazlasını yapıyorum ama değişen bişey olmuyor . Uzun oldu biraz kusura bakmayın, sizce şüphelerimde haklı miyim ?