Arkadaşlar benim kızımda kalça çıkığı problemi vardı, o nedenle çocuk ortopedistine gidiyorduk. Kızım 3 aylık olmaya yakın oturmak istediğine dair işaretler veriyordu. Elinden tuttuğumda çekip kendini kaldırmaya çalışıyordu, puset gibi eğimli yerlerde kafasını ve sırtını kaldırmaya çalışıyordu. 3. ay kontrolünde Prof olan çocuk ortopedistine kalçası için gitmişken bunu da sordum. Çocuk yapabileceği şeylerin işaretini verir, siz bunu desteklemezseniz gelişimine ket vurursunuz. Eğer yapabiliyorsa zaten yaptırın, rahatsız olmuyorsa kucağınızda oturtmaya başlayın dedi. Ben de tam 3 aylıkken başladım. Ama sadece kucağımda oturttum, destekli oturtmadım hiç. 5,5 aylıkken mama sandalyesi almıştık, o zamandan itibaren de sandalyesinde oturtmaya başladım, 6 aylıkken ara ara dengesini kaybedip devrilse de kendi oturuyordu artık.