gamzenur0404 Selam kızlar 4 Nisan da doğum yaptım bebeğim o gün gece kakasını güzelce yaptı daha da yapmadı 2 gün geçti yani yapmayalı ne yapabilirim lütfen bilgi verin
UrbanMom gamzenur0404 eger cisini yapiyorsa kabiz olabilir bir de mama aldiysa. Eger ciste yoksa sut yetmiyor olabilir. Benim oglum dogdugundan beri ciste kakada yapmamisti 2 gün yapmadi megersem sutum gelmemis cocuk ac kalmis. Mama verdik hemen yaptı
Adasmom_ gamzenur0404 kabızlık olmaz yenidoğan bebekte canım çişli bezi 5 olmazsa o zaman doymuyordur
gamzenur0404 kuzeyin ilk gün iki kere yaptı doktor 3 gün yapmazsa normal dedi bugğn 3. Günümüz yapmazsa doktora gideceğiz suanda sadece çiş
Adasmom_ Çişli bezi 5 i geçiyorsa sıkıntı yok kaka durumu normal biz anne sütüyle 2 3 günde bir yapıyoruz 5 güne kadar normal diye biliyorum.
diloslarrr Yenidoğanda 2-3 gün normal olamaz en çok kaka yapılan dönem yenidoğan zaten. Mutlaka doktorunuza görünün bence