Mdnlna yemeği fazla yediğinden olabilir. Midesi almıyor çıkartıyor olabilir veya da midesini üşütmüş olabilir. En fazla 7 aydan sonra kusma sebepleri oluyor. İlk 6 aya kadar fazlasını çıkarır ya da midesini üşütür bebekler daha sonrasındaki aylarda ise yukarıda belirttiğim gibi canım ☺️