Merhabaaaalarrrr Anneler
Bugün aptamil 1 bittiği için evde gidip de alamadım 2 numaraya geçtim 5.5 aylığız yani 10 gün var 6 aya 2 numaraya geçtim ama sabahtan başladım ama ½ saat önce çok kustu acaba gelmedi mi yoksa olabilir mi birkaç gün böyle yoksa 1 mi alayım sabah tekrar napmam gerekiyor bilmiyorum