kalbimegem Oğlumla kızım arasında 7 yaş var.Kizim 20 aylık ve ben hiç zorlanmadim,aksine oglumdan Allah razı olsun bana çok yardım etti ediyor da.Sadece okullu çocuk olunca bebekle okul,hastane işlerine yetişmek biraz zorladı.Bakacak biri yoksa bebekle gitmek gerekiyor yada yanında biri olmayinca onu da her yere götürüyorsun.Sadece tek zorluğu bana göre ara çok verince rahatlığa alışıyorsun ama bu sefer de sil baştan herşey yeniden başlıyor.😃