Merhaba! Arkadaşlar bebeğim 4 ay 23 günlük anne sütüyle besleniyor ama akşama kadar bende birşey kalmıyor süte dair gece oluyor gündüz akşam 6-7 kadar oluyor gece uykuya geçmeden biberon maması başladım, ama kabında örneklendirildiği gibi 150 ml kadar içmedi yarısını içti yeni başladığı için mi acaba?
Sevmemiş olsa hiç içmezdi diye düşünüyorum kızımda yaşamıştım mama reddini daha önce öğürmüştü resmen ama bu bebeğim içti bir yerden sonra bıraktı uykuya geçti