Bebeğim 1 yaşında bugün doktora gittik 9 buçuk kilo çıktı. Doktor olması gerekenin altında, niye böyle olabilir dedi. Şuana kadar zayıf diye düşünmüyordum ama bugün birden aklıma aşırı takılmaya başladı bu konu. Yemeyi seven bir çocuk ayırt etmiyor aslında ama öğün saatlerimiz belli aralarda eline verip gezerek yedirme yapmıyordum. Bu ay yürümeye de başladı. Yemek konusunda ben mi yanlış yaptım az mı besledim aç mı kaldı diye vicdan yapıyorum şimdi. Önerileriniz varsa açığım.. 🙇🏼♀️🙇🏼♀️