beyzzsenturkk_ edasahin ayak cm olarak bilmiyorum normalde 21 giyiyor biz aldığımızda yürümüyordı hediye geldi 20 no su an ayakları yandan fışkırıyor uzun süreli giyince kesiyor öyle rahat olduğunu sanmıyorum tam numarası bile olsa bana pek konforlu gelmedi
BuzluKahve edasahin Avm gibi zeminlerde jilet gibi kayıyor ve bir süre sonra iz yapıyor. Ben giydiremedim. Numara olarak da bence illa alacaksanız da mutlaka denetip alın.