kalendermesrep
Ben yardımcı olmak isterim size ama soruyu tam anlamadım 😊
Yani dönmek derken?
Zaten bebekler 2 yaşa kadar geriye dönük olarak seyahat etmek zorunda. O zaman da çok rahat dışarıyı görebiliyorlar.
Arabaların sürekli hızlı geçip gittiği bir durumda bebeklerin stres hormonu fazla salgılanır ve rahatsız olurlar. Genelde ağlama ile biter ve oto koltuğundan inmek isterler. 2 yaş tan snr zaten bazı durumları bilip algıladıkları için daha sıkıntısız oluyor.
Ben joie nin every stage fx 0-36 yı kullanıyorum. Çok memnunum. Tekrar tekrar oto koltuğu almamak için bunu seçtim. Bütün testleri yapılmış ve güvenli. 12 yaşına kadar kullanabilecek. 😊