Dyggg1 Bebeğim 13 aylık kucagımda sallamadan uyumuyor.Kolayda uyuyan bir bebek değil en az yarım saat evin içimde dolanıyoruz.Artık bel filan kalmadı.Nasıl kendi kendine uyumasını sağlayabilirim?
tarcinn Dyggg1 ay sanki ilerdeki halim ayna tutuyor bana. Benim beneğimde 4 ay 10 günlük kucakta pişpişleyio yatırıyorum ama ilerde çok zor olacak biliyorum bu yüzden şimdiden kendi kendine uyuma, uyku eğitimlerine bakıyorum
SBilge Dyggg1 Bizde 11ayligiz normalde emerek uyur ama son günlerde kucağımda gezdirerek uyuyor benimde bileklerim ağrıyor umarım donemseldir
Dyggg1 tarcinn biz de ilk doğdugundan beri bu şekilde.Şuan 13 aylık ve asla başka şekilde uyumuyor :( Bana dediler ki hep “kucaga bu kadar alıştırma”.O zaman bunu söyleyenlere sinir oluyordum.Ama biraz haklılarmış
Dyggg1 SBilge dikkat edin alışmasın sonra vazgeçemiyorlar.Evet çok güzel kucakta bizi hissederek uyumaları fakat bir süre sonra aşırı zor oluyor