Efeannesi_ Doğum yapalı 6.5 ay oldu 5 gün önce fln adetim bitmişti 14 gün sürdü ve bugün tekrar adet oldum sizce bu kadar düzensizlik normal mi?
rabilay Ben doğum yapalı 3 ay oldu kırkımız çıktığından beri 10 günde bir adetim geliyor doktorum normal olduğunu zamanla normale döneceğini söyledi