tazeanneyimbennn Yeni doğum yapmışsınız çok normal hormonal olarak. Ben ilk 6 ay hiç umursamadım ki ojesiz gezmem ben, 25 kilo almıştım, cildim özgüvenim, giydiğim hiç bir şey olmuyordu. 6 aydan sonra kiloyu verdim kendime tekrar bakmaya başladım şimdi her gören sen nasıl annesin ya hem bu kadar bakımlı, hem çalışıp hem eve yetebiliyorsun diyorlar, mutlu oluyorum. Kendinizi mutlu edin lütfen bu sizin elinizde