Kızlar ben evdeki nemi bir türlü yükseltemiyorum. Sürekli havalandırıyorum, hava temizleyiciyi kullanıyorum. Havalar ısındı diye oda kaloriferini de kıstım.Ama bebeğimin odasında nem %29-30’larda. Çok düşük nem oranı. Burnu sürekli tıkanıyor. Ne yapmam lazım. Bu konuya çözüm bulan var mı yaa☹️☹️