cansu3545 Ek gıda ya ay sonu başlamayı planlıyor Dr . Ama bn şu süzgeçli emzikği kullanmak istiyorum erken mi sizce içine meyve koyup verilir mi
serendipty cansu3545 ilk sebzelerle başlamak daha mantıklı meyve yedikten sonra sebzeyi reddediyorlarmış
Ruvdem cansu3545 şekere alıştırmayın bence daha sonra sebzeleri yemez zorlanırsınız. Benimde az kaldı ay başında 6 aylık oluyoruz. Doktor geç derse geçecem :) beklemedeyim
prl23 cansu3545 bizde 15 inde 5 aylık olucaz doktir 5nci ayda tadımlara başlayabilirsin dedi basĺayanlar var ise çattala ezip mi veriyorsunuz yoksa blendırdan geçırıp mi
pozitifanne06 cansu3545 bizde alerji durumu var o yüzden süt ürünlerini doktoruma sormadan vermiycem ama alerji olmasaydı yoğurtla başlardım
Ruvdem cansu3545 aynen ya ek bir iş daha çıkacak ama onun o yüzünü o kadar merak ediyorum ki :) inşallah iştahları açık olur bebişlerimizin
cansu3545 Ruvdem bu kolay iş ya koy ocağa haşlansın en zoru minik minik kıyafetlerini asmak katlamak 😆😆
prl23 cansu3545 içerisine anne sütü yada formül mama katıyormusunuz anne faktörüm var öyle çok pütürlü olur yutamaz biraz anne sütüyle sulandırırız dedi de gerçi haftaya doktor kontrolümüz var ordan da bilgi alıcaz da çok teşekkür ederim iyi bayramlar🍬