Bebeğim 50 günlük akıntj vardı hemen doktora gittim sürüntu testı aldı sonucu bugün cıkmıs göbekte bakteri diye acildeki doktora gösterip geldi eşim krem vermişti zaten doktor onu kullanıyoruz acildeki doktor kızarıklık ateş olunca getirin demiş akıntı az az devam ediyo korkuyorum bebegim dogdugunda 6 gün kuvözde kaldı şuan aklıma benden ayıracaklar yıne endişesi geliyo varmı yaşayan anneler