Kızım 18 aylık 2 yaş sendromunda oldum olası huysuz ağlaj bi çocuktu bugun ekstra aglıyor ne yapacagımı şaştım en son düştü hiç biyerinde bişey yok ama zatten aglıyordu ekstra aglıyor şuan hıçkıra hıçkıra. Aglama kesildi hala iç çekiyor bişey olurmu. Çok korkuyorum