Lütfen bana bir akıl verin kaç gündür başım ağrıyor artık. Kızım 13 aylık. 8 9 . Aydan beri babasının kucağında durmuyor. Çok ağlıyor. Eşim de severken biraz haşin öpüp seviyor. Öyle yapma diyorum. Yapmadığında da durmuyor. Çok üzülüyor bildiğin küçücük çocuğa tavır aldı.Neden böyle oluyor bilmiyorum. İlk zaman emzirir verirdim eşim uyuturdu akşamları üstünü giydirirdi. İlgilenmeyi de çok seviyor aslında. Böyle olunca yavaş yavaş bıraktı ağlamasın diye. Resmen birbirlerine küstüler. 2 gündür daha bu yaşta aralarında kaldım 😁🥲 neden böyle oluyor sizce ? Nasıl yapmalıyız ?