Busragokceberra Kızlar kurutma makinesi almayı düşünüyorum.Marka olarak karar veremedim Siemens önerdiler bana var mı sizin öneriniz
baharbahce Busragokceberra arçelik kullanıyorum memnunum kurutma makinesi almak kendin için yapacağın en iyi şeylerden birisi kesinlikle
Busragokceberra baharbahce En başta düşünmüştüm ilk çıktığında bir tanıdığım ayakkabımı eritti dedi korktum.Yillar geçti inanın kullananların hepsi neden daha önce almamışım diyor keşke o zaman alsaymışım
Busragokceberra muzicelerim2 Beko da annem ve bir akrabam televizyonundan çok çekti bende korkuyorum bu markadan açıkçası gerçi beyaz eşya şans işi
Laden Busragokceberra beyaz eşyalarımın hepsi siemens çokta memnunum ama kurutma makinesi çok pahalıydı. O yüzden hoover aldım ondan da çok memnunum
Busragokceberra Laden Hoover 3 kişi yazmış herkes çok memnun mutlaka bakacağım teşekkür ederim canım☺️