Gizemkcdmr bizimki ilk 2 ay 7/24 agladi 3. ayda yavas yavas azaldi suan 4 ayligiz bence aglamasi huy kaldı evet durma sureleri cogaldi ev isimi yemegimi vs yapabiliyorum artik ama genel olarak mız mız 😂 ama o ilk 2 ay neydiiiii psikolojim bozulmustu allahiiim .. sizinki biraz uzamis galiba bizimde suan cok nadir gaza ya da kakaya sıkısıyor ama nadir o zaman agliyor .. ben o surecte her damlayi deneyen biri olarak en cok verimi nurse harveys colex surupta aldim rahatlatiyor baya, mama az veriyorum demissiniz verdiginiz biberondan bir tanesine bir cay kasigi zeytinyagi koyun ben kaka yapamadiginda huzursuz oldugunda yapiyorum ve o gun kaka yapiyor + olarak kaleidon bagirsak duzenleyici ve clinicid roll on ile ayak tabani ve karin bolgesine masajda iyi geliyor amaaaa ennn buyuk care ve ilac zaman zaman zaman sabret zor anliyorum ne yollardan gectim ben ama gunden gune daha iyiye gidecek ha kolik azaldi simdide dis basladi mesela ama hic bisey 0-3 ay gibi yormadi beni