Sinemkaan25102022 Oğlum 17 aylık doğduğundan beri ben baktım Babasını çok seviyor öpüyor sarılıyor ama beni asla öpmüyor babası varken bana gelmiyor beni sevmiyor Sürekli babam diyor Ben biraz fazla öpüyorum sarılıyorum bıktımı benden bebekken de hep babasına gderdiiiii üzülüyorum
niloyaaa Sinemkaan25102022 aynı beni anlatmışsınız benim çocuk 4 yaşına geldi, artık alıştım o da babası sonuçta yabancı değil:) benimki de mesela eşim evdeyken asla beni istemez. Babam yedirsin, babam oynasın, babam uyutsun. Yapcak bişey yok nasip
hepsineyeterim Sinemkaan25102022 13 aylik babasini gördüğü an ben yokum hata başkalarını görse de beni yok sayıyor bizden sıkılıyor farklılık arıyor olabilirler
Saretiryaki niloyaaa ne güzel 😀 bizimkide tam tersi keşke azda babacı olsan diyorum hep beni bunaltıyor 😀
pivpivpivahmedmuhsin Sinemkaan25102022 Bu yüzden onu istiyor aslında. Anneliği fazlasıyla gören çocuklar babalık hissini almak isterler. Bu yüzden baba evdeyken babayla ilgilenirler sadece. Yani sizi sevmemekle alakalı değil tam tersine sizi zaten çok seviyor. Sizin sevginize gün içinde doyuyor. Baba sevgisine muhtaç.
Sinemkaan25102022 pivpivpivahmedmuhsin ama banada sevgisini göstersn biraz benm oğlumda. Başka kmsem yok
Ogretmenannex Sinemkaan25102022 düzeliyor 7 yaştan bildiriyorum sonra yakanı bırakmıyor 😄 bir de sıkılıyor tüm gün sizinle normal öyle yapması .
Saretiryaki niloyaaa valla babalar için hiç öyle değil biz çok duygusal yaklaşıyoruz sizi sevmeme ihtimali sıfır sonuçta ama güvenli bağlanma açısından belki zorun olmuş olabilir
Lareninannesiii Sinemkaan25102022 Bıkıyorlar bizden çünkü 😂 benim kızım da babasının yanında beni görünce cinnet geçiriyor ve daha 16 aylık 😂 babası işten gelince evde ben varmışım yokmuşum umrunda değil aman benimde canıma minnet 😂 kucağına alıyor babası bana çağır diyor gel kızım diyorum vuruyor babasıda kızım diye sevinçten alıp götürüyor parka . Ohhh sessizlik o an en mutlu günüm 😂😂😂
Usnac4559 Sinemkaan25102022 benc çe siz gerginsiniz ondandır rahatlayın çocyğu rahat bırakın sizi sevdiğinide gösterir
birinsan14 Sinemkaan25102022 bütün gün babasını özlüyor akşam gelince babası farklı geliyor siz akşama kadar yorulup bunalıyorsunuz akşam babası işten kurtulup yavrusuna kavuşuyor o da heyecanlı oluyor çocuk da bunu hissediyor çok normal. Çocuklar sünger gibi tüm duyguları çeker.
Nurbost Sinemkaan25102022 oğlum 13 aylık baştan beri öyle babam diye geziyor evin içinde. Bir de dedesine çok düşkün. Sadece onlarda duruyor ben yokken beni hiç aramaz. Dedesinden bile bana atılmaz. Ama bu beni sevmediği için değil. Onlarla sürekli oynuyor dışarda geziyor çocuk da akıllı