Eda1525 Kilo aldırıcı takviye edici macunlar var kullanan var mı acaba gözüme çok zayıf geliyor tabiki sağlıklı olması en önemlisi ama her gören de aa ne kadar zayıf diyor halbüki her şeyi yiyor gayet güzel besleniyor metabolizması çok hızlı ama yediği gibi alttan çıkarıyor bende şaşırdım kaldım kimisi doktora götür diyor kimisi normal diyor bizim gibi olan var mı neler yediriyorsunuz takviye birşey veriyor musunuz
baharbahce Eda1525 benimki de zayıf ama bende minyonum dr hiç sıkıntısı yok persentil tablosunda 25 30 larda ölçüleri sağlığı yerinde genetik bunlar kafana takma dedi🤦🏻♀️
hanife23 Eda1525 benim bebegimde oyle ben takmıyorum ALLAH’A HAMD OLSUN sağlığı yerinde benim icin önemli olan o alir ilerde kilo suan macun verilmesi taraftarı degilim ama illa kilo alsim diyorsan keçi boynuzu pekmezi ver ben kilo almasi icin değil bağışıklık kazansin diye iciriyorum ama kilo da aldırıyor
BerenA12 Eda1525 sağlıklıysa o tarz takviyelerle kilo aldırmaya çalışmayın içeriğini bilmediğimiz ilaçlar. Doktor bize 1 yaşta 9-9,5 kilo olmasını bekliyoruz demişti bence gayet normal kilosu zaten hareketleniyorlar iyice kilo alımları ister istemez yavaşlıyor. Herkes konuşur boşverin sağlıklı olsun persentil değerinin altına düşmesin zayıf olsun bişey olmaz 🌸
baharbahce Eda1525 özellikle kullandığımız bir takviye yok şuan günlük demir vermeye devam ediyorum ben düşük çıkmıştı haricinde balık yağı veriyorum haftada 2 falan her sabah karadut özü ve keçiboynuzu özü veriyorum ağzını açmazsa sulandırarak içiyorum kilo aldıracak ne yapabilirim bende bilmiyorum
Eda1525 baharbahce anladım bende pekmez veriyorum karadut özü de veriyorum yemesi güzel ama işte herkes zayıf zayıf deyince insan şüpheye düşüyor
Eda1525 hanife23 anladım teşekkür ederim ben de keçi boynuzu pekmezi veriyorum bağışıklığı çok düşük sürekli hastalanıyor herşeyi yapıyorum yemeyen bir çocuk olsa anlıcam ama maşallah yiyor da bebeğim bende çok takmıyordum ama öyle bir tepkiler var ki 13 aylık dediğim de aaa 13 aylık mı diyorlar ne kadar zayıf ne kadar minik diye başlıyorlar insanın moreli bozuluyor
Eda1525 BerenA12 teşekkür ederim yok şükür prenstel değeri 25 50 arası normal demişti aile hekimi açıkçası bende vermek istemiyorum ama bu çevrede çok kullanan var özellikle Zühre ananın varmış kilo aldırıyormuş çoğu kişi içir fln dedi ondan sordum sizlere de teşekkür ederim tekrardan
Haffuse Kizom 1⁵ uasina kadar 9 kiloydu. Ama benimki yemiyordu, baby bomb kullandim, istahinda bir tik etkisi oldu. Istahsizsa, ana ogununu yemiyorsa, takviye kullan, ama istahi varsa, neden?
Eda1525 Haffuse iştahı var şükür gayet güzel besleniyor ama işte insan tereddüt fe kalır ya her taraftan bir ses çıkınca normalde takmam çok ama kim görse zayıf zayıf dediği için acaba kullansam mı dedim zaten pekmez karadut özü fln veriyorum
hanife23 Eda1525 benim kizim da 13 aylik ayni en son 8 kiloydu ve bebeğimi gören kaç aylık diyor ay degil yasinda diyorum mesela ben takmıyorum artık çünkü bebegim eeken doğdu küvezde uatti buna ragmen hamdolsun diyorum senin dediğin gibi yemese bi hastaneye falan götürürüm ama yiyor ilerde alir diyorum yapacak virsey yok her bebek ayni değil örnek olatak ablamın oğlu 5 aylik benim kizdan kilolu maşallahı var aralarinda 8 ay olmasina rağmen 😂😂😂
Haffuse Eda1525 madem istahi iyi, zorlama bence.. Milletin lafiyla salata olmaz ya🤣 2.3 kilo aldir,m sonra obez etmissin derler😅
Eda1525 Zumra_Fatma 1 yaş dan sonra bitkisel olanlar varmış veriliyormuş burda bir kaş komşu da veriyor çocukları zayıf olmadığı halde bende vermeyi düşünmüyorum ya sağlıklı olsun da zayıf olsun ne yapayım
Zumra_Fatma Eda1525 aynen dusunmeyin bosverin alerji de olabiliyor benim kizimda uzun boylu ve metobolizmasi cok hizli suan yedigi seyi affedersiniz cikarabilir o derece ilik suyu corbalqra koyup iciriyor musunuz qcabq o da kilo yapiyor bulgur pilavi yogurt ayran cacik yapiyorum mesela kizima cok seviyor sade yogurt artik yemiyor ama bunlari yapiyorum bide emiyor mu acaba mama emzirme vs
Eda1525 Zumra_Fatma evet emiyor yemek te yiyor günlük ne yapıyorsam ona da yediriyorum sürekli acıkıyor zaten ara öğün de veriyorum ama yok almıyor yürümüyor da çok üşengeç sanırım 😀
Eda1525 baharbahce yok şükür yemesi güzel abisinden fazla yiyor hatta 😀 artık bende takmıcqm ya kim ne derse desin aman napim sağlıklı olsun da 😍