sedefktbs benimde aynıydı göğüs pedinden yataklara taşardı bir süre sonra göğüs terbiye oluyor ve bebek kadar üretim yapıyor hala bazı geceleri yatağa geçen sütüm var ilk doğduğu zamanlar sürekli damlardı banyodan çıkardım pedi takana kadar hep damlardı normal canım 2. Aydan sonra düzelir mesela benim hala tam düzene girmedi emin ol çok olması iyi bir şey değil 1 kere emzirmediğin zaman tıkanıyor emzir biberonla verme ben birkaç kere uyudum eşim biberonla verdi göğsümde kitleler oluştu ateşlendim ağrısıda cabası antibiyotik kullandım zor geçti şu an bol bol emzir ilerleyen zamanda belki o dediğini yapabilirsin