happykidsbelediyebaskani 2 gündür yapıyor ilk başta güldüm komik geldi .Sonradan endişelenmeye başladim sürekli yapıyor çünkü artık. Dişlerini sıkıp ellerini yumruk yapıp bağırıyor. Sizce neden olabilir? aynı böyle yapıyor
Masalalya1 happykidsbelediyebaskani yaa benim bebeğim de öyle yapıyor. ( 8aylık) ellerini sıkıp yumruk yapıyor. İstemediği bişey olunca öyle tepki veriyor. Banada komik geliyor ama normal 🥰 dün Alkış yapıyordu hergün yeni birşey keşfediyor.
Senaxxx happykidsbelediyebaskani o dönemde benim bebem de çirkin oluyordu habire 3-4 ay devam etti biz hep gülüp geçiyorduk sonra unuttu gitti artık yapmıyor sadece çirkin ol dersek aynı hareketi yapıyor
naressmom happykidsbelediyebaskani ya sorma bizimki de 7 aylık. Aynisini yapıyor. Bı de üstüne bagiriyo o anda kendini de sıktığı için kıpkırmızı oluyo , boğazı aciyo oksuruyo. Oksurmesi geçiyor bidaha yapiyo tıkaniyo. Bende başta güldüm hem komigime hem hoşuma gitti. Sonra bı panik yaptım ufaktan. Ama yapabileceğimiz bir şey yok ki canım. Bir tık unuttu bizim ki iki gundur. Ya da sinirlenmiyor 😅
defnegynk happykidsbelediyebaskani oğlum bi yaşında oda ellerini iyice açıp bişeylere kızıyor. Genelde elinden bişey alınca yapıyor bunu. Normaldir herhalde yakın zamanda doktora gideceğiz soracaklarım arasında Buda var 😂
fatmakrks happykidsbelediyebaskani Yok sıkması yok ama sanırım bu aylarda istemediği şeyleri hoşlanmadığı şeyleri bu şekilde tepki göstermeyi öğrenmişler
Tngabd happykidsbelediyebaskani benimkide aynı ellerini yumruk yapıp öne doğru kendini sıkarak sinirleniyor gözlerini de açıyor iyice😅