asennaa Kızlar bebeğim henüz 8 günlük, her emzirmeden sonra az da olsa hafif kaka yapıyo, normal mi bu kadarı, sütümün karnında kalıp kalmadığından şüpheleniyorum artık
sencokbiliyon İlk 15 gün bizim de öyleydi. Altını her açmamda kaka yapıyordu. Şimdi 1 aylık olduk azaldı